هدایای تبلیغاتی

کیف مدارک بیمه

کیف مدارک بیمه

کیف مدارک بیمه

در واقع کیف مدارک بیمه تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا برای هدیه دادن در همایش ها و جلسات توسط شرکت های بیمه برگزیده می شود.

کافیست لوگوی کسب و کارتان را با توجه به بودجه و سلیقه خود، روی این کیف مدارک بیمه تبلیغاتی حک کنید. در نهایت از نتایج این سبک بازاریابی سنتی شگفت زده خواهید شد.

آیا در شرایط کنونی با وجود رشد قیمت ها، اهدای کیف مدارک بیمه تبلیغاتی درجه یک ضروری است؟

حتما می دانید که کیف مدارک بیمه تبلیغاتی با کیفیت درجه دو نمی تواند اهداف بازاریابی شما را محقق سازد.

علاوه بر این با چنین کاری شما اعتبار شرکت خود را زیر سوال خواهید برد. در صورتی که قصد تبلیغات و تکریم مشتریان خود را دارید، سعی کنید بر اساس بودجه خود یک روش تبلیغاتی برگزینید.

 

مزایای کیف مدارک بیمه نامه تبلیغاتی

  • تثبیت برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبان فعلی شما

  • جذب مشتریان و مخاطبان جدید برای خدمات نمایندگی بیمه ای خود

  • جلب رضایت مشتریان و زیبایی بیمه ارائه شده به ایشان

  • مراجعه مجدد و دسترسی مشتریان قبلی برای تمدید بیمه نامه خود

همه چیز درباره جلد بیمه تبلیغاتی

همانطور که می دانید یکی از رایج ترین روش های موثر برای تبلیغات شرکت های بیمه، ارائه هدایای تبلیغاتی است. این هدیه تبلیغاتی میتواند یک کیف تبلیغاتی بیمه باشد که لوگوی شما به صورت اختصاصی روی آن چاپ گردد.

از آنجایی که روند تولید و چاپ لوگو بر روی جلد بیمه نامه میتواند در تبلیغات شما بسیار تاثیر گذار باشد، بهتر است از شرکت های معتبر و کار بلد کمک بگیرید.

همه افرادی که صاحب وسایل نقلیه هستند، قطعا به جلد بیمه نامه نیاز پیدا می کنند. بنابراین بهتر است از این فرصت استفاده کنید و با چاپ اطلاعات کسب و کار خود بر روی جلد بیمه نامه با کیفیت، مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید. این محصول برای صاحبان شرکت های بیمه میتواند بهترین انتخاب باشد.

کیف تبلیغاتی بیمه باید به گونه ای باشد که به خوبی از مدارک بیمه افراد محافظت کند. در صورتی که ماندگار ترین روش چاپ روی جلد تبلیغاتی بیمه را انتخاب کنید و جنس آن نیز با کیفیت باشد، باعث اطمینان خاطر مشتری خواهد شد.

چرا که شما با ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت به مشتری، سطح بالای خدمات خود را به آنها نشان می دهید.

 

چاپ جلد بیمه نامه تبلیغاتی

متن و لوگوی کسب و کار بیمه خود را با همکاران ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آن را بر روی سفارشات شما حک کنند. همچین شما می توانید جلد بیمه نامه را از قبل تهیه کنید و فرایند چاپ آن را به ما بسپارید.

فرایند چاپ روی جلد مدارک بیمه تبلیغاتی میتواند از نوع چاپ سیلک، طلاکوب، داغکوب، پلاک و لیزر باشد. چاپ رایج بر روی جلد بیمه نامه تبلیغاتی چرمی، طلقی، مقوایی معمولا از نوع طلاکوب، چاپ داغی و چاپ طلا تو گود می باشد.

 

انواع کیف بیمه نامه تبلیغاتی

این کیف مدارک بیمه تبلیغاتی در جنس های مختلفی قابل تولید و سفارش است. جلد بیمه نامه طلقی، جلد بیمه نامه دوخت دار، جلد بیمه نامه مقوایی از انواع بیمه نامه تبلیغاتی هستند که یکی از رایج ترین انواع آن، نوع طلقی می باشد.

  • جلد های بیمه نامه و جلد مدارک با جنس یوف

  • جلد های بیمه نامه و جلد مدارک با جنس کویری و ماموت

  • جلد های بیمه نامه سلفونی و طلقی

  • جلد های بیمه نامه و جلد مدارک چرم

 

این محصول به دلیل انعطاف بالا و قیمت مناسب، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر کیف های بیمه تبلیغاتی طرفدار دارد.

کلام آخر

این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و کمترین سود ممکن، سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. برای اطلاع از قیمت کیف تبلیغاتی بیمه می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *