هدایای تبلیغاتی

کتاب نفیس تبلیغاتی

کتاب نفیس تبلیغاتی

کتاب نفیس تبلیغاتی

کتاب نفیس تبلیغاتی شامل ست مشاهیر، قاب برجسته ، غزلیات حافظ که هدیه ایی به یاد ماندنی و بسیار ارزشمند است. معمولا طرح این سررسیدها، طرح‌های ایرانی و اسلامی است و برای شرکت‌هایی که در حوزه‌های فرهنگی و دینی فعالیت دارند بسیار مناسب است .

از جمله آن‌ها می‌توان به دیوان حافظ نفیس، قرآن کریم، کتاب ایران‌ شناسی، گلستان سعدی و اشعار خیام نفیس اشاره کرد‌. همه این‌ها کتبی هستند که از لحاظ فرهنگی، ملی و مذهبی برایمان اهمیت دارند و با بهترین فرم و کیفیت در مجموعه بزرگ حس هفتم ارائه می‌شوند.

بهترین کتب نفیس از لحاظ کیفیت طراحی، جلد، بسته بندی و دوام بی‌نظیر هستند و به بهترین نحو ممکن، اهداف و مقاصد والای سازمان را در ارتباط با مخاطبین هدف تحقق می‌بخشند. بیش از ۲۰ مدل کتاب نفیس در حس هفتم طراحی شده که به صورت سفارشیسازی شده خدمت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

فرهنگ آریایی با علم و هنر عجین شده است. از دیرباز تاکنون ایرانیان هنر را با علوم و ادبیات خود در آمیخته و کتب نفیس تبلیغاتی خلق می‌کردند که دل هر بیننده را شیفته و فریفته خود می‌کرد.

امروز در خانه هر ایرانی اصیل کتاب‌های نفیسی از جمله قرآن کریم، دیوان حافظ، کتب گوهر بار سعدی و سایر بزرگان علم و ادب یافت می‌شوند که با ته بندی دوخته شده و جلدی شیک و زیبا، در قالب ظریف مزین شده با مینیاتور، تصویر و تذهیب قرار گرفته‌اند.

کتب نفیس ایرانی و اسلامی از ارزشمند ترین هدایا در انواع روابط کاری و تجاری و حتی روابط دوستانه به شمار می روند.

کتاب نفیس تبلیغاتی و ست کتاب همراه با سالنامه یکی از خاص ترین و محبوب ترین ست های تبلیغاتی محسوب می شود. به همین منظور شرکت‌ها و موسسات معتبر در مناسبات مذهبی و ملی این کتب نفیس را با برند و لوگوی خود را سفارش می‌دهند. بین پرسنل ، شرکای تجاری و همکاران خود ، حتی در جلسات رسمی و غیر رسمی بصورت هدیه تبلیغاتی تقدیم می‌کنند، که این روش در حرفه برندینگ بسیار کار آمد و رایج است .

چاپ کتاب نفیس تبلیغاتی با طراحی و لوگو شرکتی اختصاصی از سال‌ها قبل تاکنون بین شرکت‌های مختلف مرسوم است. چاپ کتاب نفیس تبلیغاتی بهترین ابزار و هدیه تبلیغات برند شماست.

چرا که مدیران و صاحبان مشاغل و همچنین شرکای تجاری از آن ها فقط برای خواندن اشعار استفاده نمی‌کنند. بلکه این کتب نفیس تا سال ها بعد مهمان کتاب خانه و بخش آرشیو دفاتر مدیریتی و حتی کارمندان شرکت‌ است .

بنابراین با چاپ کتب نفیس و تقدیم کردن آن ها به شکل هدایای تبلیغاتی شیک و نفیس به پرسنل و همکاران تجاری خود می‌توانید بدون صرف هزینه‌های بسیار گزاف ، برند تجاری خود را نزد مشتریان شرکای خود تبلیغ کنید .

ارزش بالای کتاب نفیس تبلیغاتی

امروزه برخلاف گذشته شرکت‌ها و موسسات معتبر به خوبی نسبت به ارزش بالای ست های هدایای تبلیغاتی در برندسازی و جلب توجه شرکت‌ها واقف هستند. شرکت‌ها و سازمان‌ها به خوبی می‌دانند. اگر بتوانند چاپ هدایای نفیس  را به شکل اختصاصی سفارش دهند تأثیر بزرگی  در شناخته شدن آن ها خواهد داشت که این ویژگی باعث دیده شدن برند شما می شود . درنتیجه بهترین گزینه برای هدیه دادن به پرسنل خود  می باشد .

در این راستا، هدایای تبلیغاتی نفیس و با کیفیت به عنوان یکی از راهکارهای اصلی برای جذب مشتری و افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اینکه هدیه‌های تبلیغاتی معمولاً با لوگو و نام برند شرکت تزئین می‌شوند، این امر باعث تبلیغ برند شما نیز خواهد شد. همچنین، ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان و پرسنل شرکت، نشان از اهمیت و ارزشیابی شما نسبت به آنان است که این موضوع باعث افزایش رضایت و وفاداری آنان نسبت به برند شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *