هدایای تبلیغاتی

دفترچه تلفن تبلیغاتی

دفترچه تلفن تبلیغاتی

دفترچه تلفن تبلیغاتی

امروزه تمام افراد با گوشی شخصی خود می توانند شماره های افراد مختلف را سیو و نگهداری کنند. اما یکی از مشکلاتی که می تواند وجود داشته باشد حذف این اطلاعات و از بین رفتن آن ها است چرا که به دنیای دیجیتال هم نمی شود اعتماد کرد.

یکی از راه هایی که می شود انجام داد برای جلو گیری کردن از این مشکل یادداشت این شماره ها است. به همین منظور برای شما دفترتلفن های کاغذی طراحی و تولید شده که بتوانید به صورت شخصی شماره تلفن ها را یادداشت کنید .

دفتر تلفن به گونه ای طراحی می شود که بتوانید به مخاطبین خود را دسته بندی کنید و زمانی که به شماره های آن ها نیاز داشتید خیلی سریع ان ها را بیابید.

همچنین می توانید از دفتر تلفن یا تقویم رومیزی برای کسب و کارتان استفاده کنید برای مثال می توانید شماره هر کدام را داخل آن بنویسید، ایمیل شخصی، تاریخ تحویل کارشان به ان ها و . . . را یادداشت کنید.

این کار به شما کمک می کند که چیزی را فراموش نکنید. این محصولات هیچ زمانی حافظه و باطریش تمام نمی شوند .

با داشتن آن می توانید برای مدت کوتاهی از دنیای دیجیتال فاصله بگیرید که این برای شما مفید و سودمند است.

استفاده زیاد از موبایل می تواند به مشکلات خواب، اضطراب، کاهش بهره وری و منجر شود و افراد  متخصص پیشنهاد می کنند تا گوشی همراه خود را به طور مرتب در طول روز از خود دور نگه دارید.

نوشتن شماره های افراد مختلف با دست در مقایسه با سیو کردن داخل گوشی به صورت دیجیتال  دارای مزایت های بی شماری می تواند باشد یکی از این مزیت ها بهتر کردن دست خط است.

مطالعاتی که توسط متخصصان انجام شده نشان می دهد که نوشتن دستی به شما کمک می کند تا اطلاعات را در ذهنتان نگه دارید و بهتر پردازش کنید، همه چیز را بهترمی توانید به حافظه خود بسپارید همچنین می توانید سریع تر فکر کنید. دفترچه تلفن تبلیغاتی می تواند این کمک را به شما کند.

انواع دفتر تلفن ها طراحی و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد شما می توانید در بازار لوازم تحریر دفتر تلفن کاغذی را خریداری کنید.

 

انواع دفترچه تلفن تبلیغاتی

دفترچه تلفن تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید می شوند. جلد دفتر تلفن کاغذی نیز در طرح ها و جنس های مختلف وارد بازار می شود. جنس هایی نظیر چرم، پارچه ای، فوتر و… همچنین کاغذی که در این دفترچه تلفن تبلیغاتی استفاده می شود انواع مختلفی دارد مثل کاغذ سفید، کاغذ کرم و کاغذ های بازیافتی است.

نوع کاغذ باید به گونه ای باشد که اگر با خودکار چیزی یادداشت کریک رنگ ان روی کاغذ پخش نشود. یکی از متداول ترین جلد هایی که برای دفترچه تلفن تبلیغاتی کاغذی استفاده می شود جنس چرم است که در رنگ های مختلف تولید می شود مانند مشکی، قهوه ای، سرمه ای و… دارند.

جنس چرم های استفاده شده برای جلد دفتر تلفن های کاغذی متفاوت است بعضی از این چرم ها مصنوعی هستند که چرم های مصنوعی را با رنگ های متفاوتی می توان تولید کرد.

این محصولات در اندازه های مختلف تولید می شود شما می توانید از اندازه کوچک ان استفاده کنید که می شود آن را در کیف و جیبتان قرار دهید و با خود حمل کنید.

دفتر تلفن های کاغذی در صحافی نیز باهم متقاوت هستند. بعضی از ان ها به صورت کلاسوری بعضی به صورت سیمی و نوع دیگر ان مانند سررسید وزیری می شوند .

اگر دفترچه تلفن به صورت سیمی طراحی شود در زمان برگ زدن ان مشکلی نخواهید داشت. از ویژگی های دفترچه تلفن تبلیغاتی کاغذی می توان به ایندکس کنار هر صفحه اشاره کرد که بر اساس حروف الفبای فارسی نوشته شده است و شما می توانید شماره هایی که میخواهید در ان بنویسید بر این اساس مرتب کنید.

تا زمان که می خواهید دسترسی سریع به افراد و شماره های آن ها داشته باشید. بعضی ار دفتر تلفن های سیمی رو به روی بخش شماره تلفن قسمتی گذاشته شده برای نوشتن آدرس، ایمیل و… است.

به همراه شماره تلفن آن ها اطلاعات شخصی را هم پیدا کنید این دفتر تلفن به شما در صرفه جویی  زمان کمک می کند.

طرح های دفتر تلفن های کاغذی با توجه به سلیقه هر فرد تولید می شود مثلا دفتر تلفن فانتزی برای دختر خانم هایی که در کیف خود می خواهند قرار دهند.

دفترچه تلفن تبلیغاتی کاغذی چرمی برای استفاده در محیط های کاری در هنگام خرید دفتر تلفن کاغذی تنها تصمیم گیرنده شما و سلیقه شما خواهد بود. می توانیید هر نوعی از ان را از لوازم تحریر ها خریداری کنید .

دفترچه تلفن تبلیغاتی ارزان 

از دفترچه تلفن ارزان برای تبلیغات هم استفاده می شود. چند سالی است که سررسید و دفترتلفن ها پا به عرصه ی تبلیغات شرکت ها گذاشته است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

امروزه بعضی از شرکت ها و کارخانه ها برای تبلیغ کار خود دفتر تلفن کاغذی یا سررسید اختصاصی مختص به خودشان را چاپ کرده اند.

این شرکت ها آرم و لوگوی خودشان را با هر طرحی که بخواهند روی جلد این دفتر ها حکاکی کنند .

در دفترچه تلفن تبلیغاتی کاغذی می توان بخشی برای یادداشت های روزمره طراحی کرد تا مردم بتوانند یادداشت های مهم خود را در آن بنویسند این گونه هم می توانند کارهای مهم خودشان و هم شماره تلفن های کسانی که می خواهند در یک دفتر کوچک داشته باشند.

در صفحه های اول این دفتر ها می توان از برگ های گلاسه استفاده کرد، در این برگ ها می توان شماره تلفن های ضروری هر استان را یادداشت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *