پوشه دکمه دار

یکی از لوازم اداری است که در بسیاری از محیط‌های کاری استفاده می‌شود. این پوشه‌ها به دلیل داشتن دکمه قابل باز و بسته شدن، برای نگهداری اسناد و مدارک بهتر و امن‌تر از پوشه‌های ساده استفاده می‌شوند.

پوشه دکمه دار در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. برخی از این پوشه‌ها دارای پوشش‌های شفاف هستند که به کاربر اجازه می‌دهد تا محتویات داخل پوشه را بدون نیاز به باز کردن آن مشاهده کند. همچنین برخی از پوشه‌های دکمه دار دارای بخش‌های جدا شونده هستند که به کاربر اجازه می‌دهد تا اسناد را به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم کند.

استفاده از پوشه دکمه دار برای نگهداری اسناد و مدارک بسیار مفید است. این پوشه‌ها به کاربر اجازه می‌دهند تا اسناد را به راحتی جابجا کنند و به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم کنند. همچنین، با داشتن دکمه قابل باز و بسته شدن، این پوشه‌ها امنیت بیشتری نسبت به پوشه‌های ساده دارند.

جنس پوشه دکمه دار تبلیغاتی

پوشه های دکمه دار معمولا از جنس پارچه و پلاستیک (طلق) هستند. پلاستیک از مقاومت و طول عمر بالاتری برخوردار است. از تنوع رنگ، چاپ متنوع و ضدآب بودن نیز به عنوان دیگر مزایای پوشه پلاستیکی یاد می شود. پروپیلن و پی وی سی دو نمونه از مواد رایج برای تولید پوشه پلاستیکی هستند. پی وی سی در برابر پارگی و نفوذ آب مقاومت بالایی دارد. پروپیلن نیز به واسطه ضخامت بالا دیرتر پاره می شود. نفوذ آب یکی از نقاط ضعف پوشه پارچه ای است. البته به منظور رفع این مشکل سطح پارچه با یک لایه لمینت پوشانده می شود. با این کار امکان چاپ هرگونه طرح روی پوشه پارچه ای وجود دارد. همچنین لایه لمینت طول عمر، دوام و مقاومت پوشه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

اندازه پوشه تبلیغاتی دکمه دار

دست تولید کننده و طراح برای اندازه پوشه و یا پاکت دکمه دار تبلیغاتی باز است؛ اما بطور معمول اینگونه پوشه ها در اندازه‌های A3، A4، A5 B4 و B5 تولید می شوند. هر یک از این موارد کاربرد خاص خود را دارند؛ به عنوان مثال پوشه با اندازه معمولا برای نگهداری از کارت های شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد. ناگفته نماند که امکان تولید پوشه های دکمه دار با فضای مجزا و اختصاصی نیز وجود دارد. همچنین زمینه برای اجرای هرگونه طرح زیبا و خلاقانه روی این پوشه ها از سوی مشتری فراهم است.

انواع چاپ روی پوشه دکمه دار تبلیغاتی

چاپ طرح یا متن تبلیغاتی روی پوشه دکمه دار به دو شکل سیلک و طلاکوب یا نقره کوب قابل انجام است. انتخاب نوع چاپ به جنس پوشه و خواسته مشتری بستگی دارد. چاپ روی پارچه به روش سیلک انجام می شود. در اینگونه موارد هیچ محدودیتی برای سایز، رنگ بندی و طرح وجود ندارد. سیلک، طلاکوب و نقره کوب از جمله روش های متداول برای چاپ روی پوشه های طلقی یا پلاستیکی هستند. از مزایای چاپ طلاکوب و نقره‌کوب نسبت به نوع سیلک می توان به براق بودن و ظاهر زیبای آن اشاره کرد.

همچنین ماندگاری این نوع چاپ در گذر زمان بیشتر است. این که در حالی است که امکان از بین رفتن طرح ایجاد شده با چاپ سیلک پس از مدتی وجود دارد. در رابطه با چاپ طلا یا نقره کوب باید در مرحله اول کلیشه فلزی توسط لیتوگرافی تهیه شود. بسته به جنس و طرح ضخامت کلیشه ۳ یا ۶ میلیمتر است. سپس با داغ شده کلیشه نوارهای رنگی روی جنس موردنظر نقش می بندد. کلیشه طبق طرح مشتری و با هزینه ای جداگانه طراحی می شود و قیمت آن بسته به ابعاد طرح متفاوت است.

استفاده از پوشه دکمه دار به عنوان هدیه تبلیغاتی

در دنیای امروزه، تبلیغات یکی از مهمترین عوامل موفقیت برای هر کسب و کار است. یکی از راه‌های موثر برای تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند نام و لوگوی شرکت یا برند را به دست مشتریان برساند. یکی از انواع محبوب هدایای تبلیغاتی، پوشه دکمه دار است که می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای تبلیغات و افزایش شناخت برند استفاده شود.

پوشه دکمه دار یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به مشتریان و همکاران است. این پوشه‌ها دارای دکمه‌هایی هستند که می‌توانند به لوگو یا شعار شرکت شما سفارشی شوند، این امر می‌تواند به شناخت برند شما کمک کند. همچنین، این پوشه‌ها می‌توانند دارای جیب‌های داخلی برای قرار دادن کارت ویزیت، فولدرها و سایر موارد لازم باشند که مشتریان شما می‌توانند از آنها استفاده کنند.

استفاده از پوشه دکمه دار به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا برند خود را به شیوه‌ای حرفه‌ای و جذاب به مشتریان و همکاران خود معرفی کنید. این پوشه‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای افزایش شناخت برند و ایجاد یک تاثیر مثبت بر روی مشتریان شما عمل کنند.

در نهایت، استفاده از پوشه دکمه دار به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط بیشتری با مشتریان خود برقرار کنید و آنها را به انجام معاملات بیشتر با شما ترغیب کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک راه موثر برای تبلیغات و افزایش شناخت برند خود هستید، استفاده از پوشه دکمه دار به عنوان هدیه تبلیغاتی یک انتخاب عالی خواهد بود.

 

لیست قیمت پوشه دکمه دار و یا همان پاکت دکمه دار

پاکت دکمه دار ارزان سایز پاکت نامه

قیمت اصلی ۹,۶۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۶۴۰ تومان است.

پوشه دکمه دار ارزان سایز A4 (چینی)

قیمت اصلی ۹,۶۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۷۲۰ تومان است.

پاکت دکمه دار الوان سایز A5

قیمت اصلی ۸,۴۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۷۶۰ تومان است.

پاکت دکمه دار تبلیغاتی سایز A5

قیمت اصلی ۹,۶۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۷۸۰ تومان است.

پاکت دکمه دار اقتصادی ارزان سایز A4

قیمت اصلی ۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۸۴۰ تومان است.

پاکت دکمه دار سایز نامه ارزان

قیمت اصلی ۱۰,۸۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۸۰۰ تومان است.

پاکت نامه دکمه دار تبلیغاتی ارزان

قیمت اصلی ۱۰,۸۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۰۴۰ تومان است.

پاکت دکمه دار کوچک کارت

قیمت اصلی ۱۲,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۰۴۰ تومان است.

پاکت دکمه دار پارچه ای تبلیغاتی A5

قیمت اصلی ۱۲,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۰۴۰ تومان است.

پوشه دکمه دار تبلیغاتی پارچه ای A5

قیمت اصلی ۱۲,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۰۴۰ تومان است.

پاکت دکمه دار پارچه ای تبلیغاتی A4

قیمت اصلی ۱۹,۲۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۸۸۰ تومان است.

پوشه دکمه دار پارچه ای سایز A4

قیمت اصلی ۱۹,۲۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۱۲۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *