ست کریستال چندکاره

ست‌ کریستال چندکاره برای نظم بخشیدن به میز کار طراحی شده‌اند. جای هر وسیله را مشخص کرده و دسترسی را راحت می‌کند. این ابراز‌ها در طرح‌های مختلفی از جمله مدل‌ها نفیس تولید می‌شوند.

این ست کریستال چندکاره به دلیل مقاومت بالا، قابلیت چاپ برند شما در تیراژ در سطوح مختلف، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های مثبت ست کریستال چندکاره می‌توان به مقاومت بالا و وزن سبک آن اشاره کرد.

ست کریستال چندکاره یک ابزار مفید و کارآمد برای روی میز کار است که می‌تواند در خانه، محل کار یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

پایه چسب

یکی از انواع آن پایه چسب است که یک دستگاه چندکاره، بسیار زیبا و پرکاربرد است که می توانید از آن در محل کار خود مانند ادارات، مدارس و البته منزل استفاده کنید. یکی از ویژگی های عالی در این دستگاه چسبندگی مناسب آن به میز است.

محفظه لوازم تحریر

این محفظه ها برای نگه داری لوازم تحریر شما و نظم بخشیدن به آنها روی میز استفاده میشود.مانند : کارت ویزیت،خودکار،پاکت نامه،سوزن،کاغذ یادداشت و…

 امروزه در بیشتر مکانهای عمومی و خصوصی مانند اداره ها بانکها مدرسه ها دفاتر درهراتاقی اولین چیزی که به چشم میخورد چسب است و درهراتصال کاغذی از چسب استفاده میکنند دقیقا روی هرمیزی یک چسب سوار برپایه آن می بینیم زیرا برای نگه داشتن چسب روی میز باید آن را داخل پایه چسب قرار داده و بغیر از نگه دارنده چسب باعث بریدن راحت وجداکردن آسان از نوار چسب میباشد پایه چسب چیست پایه چسب وسیله ای برای نگه داری چسب برروی میز است این پایه ها طوری طراحی شده اند که بوسیله یک چسب روی میز چسبیده واستفاده ازآن را راحت کرده است .

 

انواع مدلهای پایه چسب کدامند

گاهی پایه چسب بوسیله چسب دوطرفه روی میز میچسبد و یا در برخی از آنها میشود داخل پایه چسب را پراز شن یا گچ ریخته تا استقامت بیشتری درقرارگرفتن آن روی میز داشته باشد جنس این محصول پرکاربرد گاهی خیلی ضعیف و گاهی هم از پلاستیک فشرده بسیار محکمی است که در داخل ان یک تیقه دندانه دارتیز قرار داده اند هنگام برش محل برش چسب را روی تیغه قرار داده وبا یک اشاره چسب از روی تیغه برش میخورد.

 

ویژگی های پایه چسب چیست ؟

پایه چسبها انواع مختلفی دارند بعضی طرح و رنگ آنها با هم فرق دارند امروزه این محصول را دررنگهای گوناگونی تولید وعرضه میکنند کیفیت درکارآنها و بنا برساختار و دوام جنس این محصول نوع کاربرد شان باهم فرق میکند مثلا در برخی از طرحها بغیر از جای چسب جای مداد وخودکاد روی آنها دیده میشود و برخی جای کاغذ یا سوزن ته گرد روی جا چسبی وجود دارد.

 

مزایای استفاده از پایه چسب

  • ثابت ماندن روی میز

  • برش دلخواه چسب

  • برش زیگزالی لبه چسب

  • دارای تیغه تیز وبرنده

  • سرعت بخشیدن به کار بسته بندی

  • رنگ بندی مختلف

همچنین این ست کریستال چندکاره ممکن است دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد و می توانید آن را به ارتفاع مورد نظر خود تنظیم کنید. با این ویژگی می توانید به راحتی در هر نقطه از میز کار خود از آن استفاده کنید و به راحتی کارهای خود را انجام دهید. این ست ها چسبندگی همچنین دارای طراحی زیبا و جذابی است که می تواند جلوه زیبایی به محیط کار شما بدهد.

بنابراین شما هنگام برش چسب نیازی به محکم نگه داشتن دستگاه برای تکان نخوردن آن ندارید. تیغه برش این پایه چسب بسیار محکم بوده و شما تنها با یک بار حرکت می توانید چسب را از محل مورد نظر خود به صورت صاف برش دهید. در صورتی که زیبایی میز کارتان برایتان مهم است، این ست کریستال چندکاره با داشتن ظاهری بسیار فانتزی و زیبا می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد در بعضی از مدل های این ست کریستال چندکاره حلی برای قرار دادن کاغذ یادداشت، پاکت نامه، و خودکار طراحی شده است.

 

جاکارت کریستالی ارزان پلاستیکی

قیمت اصلی ۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۵,۰۰۰ تومان است.

جاکاغذی کریستالی ارزان پلاستیکی

قیمت اصلی ۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۸,۵۰۰ تومان است.

جاکاغذی پلاستیکی کریستالی

قیمت اصلی ۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۵,۰۰۰ تومان است.

جا چسبی پلاستیکی سنگین ساده

قیمت اصلی ۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵,۰۰۰ تومان است.

جاتقویم پلاستیکی کریستالی اقتصادی

قیمت اصلی ۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۷,۵۰۰ تومان است.

جاچسبی کریستالی ارزان

قیمت اصلی ۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۸,۰۰۰ تومان است.

جاچسبی پلاستیکی اقتصادی

قیمت اصلی ۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۸,۰۰۰ تومان است.

جاتقویم کریستالی ارزان پلاستیکی

قیمت اصلی ۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۰,۰۰۰ تومان است.

جاچسبی پلاستیکی چندکاره اداری

قیمت اصلی ۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۵,۰۰۰ تومان است.

جاچسبی چندکاره پلاستیکی کریستالی

قیمت اصلی ۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۷,۰۰۰ تومان است.

جاچسبی چندکاره کریستالی یادداشت

قیمت اصلی ۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶۷,۰۰۰ تومان است.

جاچسبی پلاستیکی اداری ویو

قیمت اصلی ۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷۵,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *