زیر لیوانی

زیر لیوانی کمک می کند تا تراکم ناشی از نوشیدنی ها از باقی ماندن آثار آب جلوگیری کند. شما می توانید این اثر را روی میز قهوه خانه خود مشاهده کنید و شاید زیاد به آن فکر نکنید. اما کانترها در نوار باید قابل ارائه باشند. زیرلیوانی و زیربشقابی، یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذاری است که به خوبی راه خود را در دنیای تبلیغات و معرفی برند باز کرده است.به دلیل خاصیت کاربردی در مکان های متنوع مثل رستوران ها،هتل ها،کافی شاپ ها و غیره، ابزار مناسبی برای درج تبلیغات و لوگو می باشد. سر زمین چوب در این مقاله در مورد هدایای تبلیغاتی و زیر لیوانی و زیربشقابی بیشتر صحبت می کند.

یکی از مهمترین خصوصیات زیر لیوانی و زیربشقابی این است که می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با هزینه بسیار مناسب تهیه و ارائه شود.

در استفاده از زیر لیوانی و زیربشقابی به عنوان هدایای تبلیغاتی کم هزینه میتوان این نکته را در نظر گرفت که برای کسب و کارهای کوچک و هم چنین تبلیغ در محدوه گسترده تر استفاده از هدایای تبلیغاتی کم هزینه تر میتوان تاثیر بهتر و سریعتری داشته  باشد به این ترتیب میتوان یک زیر لیوانی و زیربشقابی تبلیغاتی را در سطح بیشتری از جمعیت تبلیغ کرده و اثر بخشی سریعتر آن را مشاهد کرد .

شما به یک زیر لیوانی نیاز دارید تا از حلقه های آب زیرلیوان و آثار «نوشیدنی هایی که بدنه آنها مرطوب میشود » مانند نوشابه، آب سرد یا جوش و آبمیوه و… جلوگیری کنید. این حلقه های آب به دلیل متراکم شدن روی فنجان، بطری یا لیوان تشکیل می شوند. اگر دمای نوشیدنی سرد شما کمتر از نقطه شبنم باشد،آب به صورت مایع به سطح متراکم می شود.

در حالی که زیرلیوانی ها در انواع مختلفی از مواد، از پنبه گرفته تا چوب پنبه، وجود دارند، برخی از جاذب ترین گزینه ها سنگ های نمدی و متخلخل مانند سرامیک و ماسه سنگ هستند. اگر با یکی از این مواد استفاده کنید، زیر لیوانی‌های شما می‌توانند به‌درستی هرگونه تراکم از شیشه شما را مدیریت کنند.

زیر لیوانی های سنگی و چوبی بهترین مواد برای هر نوشیدنی گرم هستند. آنها فنجان را از داغ شدن بیش از حد مبلمان محافظت می کنند. برای نوشیدنی‌های سرد، می‌توانید به مواد پنبه‌ای یا چوب پنبه‌ای برای جذب هرگونه تراکم تکیه کنید.

زیر لیوانی های مرمری یا چوبی نیز که صیقلی تر به نظر می رسند، انتخاب های خوبی هستند و اغلب می توانید مواردی را بیابید که از چوب پنبه در طرح های خود استفاده می کنند. مواد هر چه که باشد، فقط مطمئن شوید که چیزی در سطح پایینی وجود دارد که از میز در برابر خط و خش محافظت کند و از جابجایی بیش از حد آن جلوگیری کند.

استفاده از زیر لیوانی‌ ها در محیط‌ های کاری و خانگی دارای مزایای بسیاری است. این وسیله‌ ها نظم و ترتیب محیط را حفظ می کنند و از خرابی میزها و سطوح جلوگیری می کنند. با انتخاب یک زیر لیوانی متناسب با دکوراسیون محیطتان، علاوه بر حفظ ارزش مادی وسایلتان می توانید به دکوراسیون محیط جذابیت ببخشید.

زیر لیوانی تبلیغاتی یک محصول یا وسیله‌ای است که برای تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات استفاده می‌شود. این زیر لیوان‌ها معمولاً از موادی مانند پلاستیک، چوب، فوم و… ساخته می‌شوند و دارای طرح‌ها و لوگوهای مربوط به شرکت یا برند مورد تبلیغات هستند.

استفاده از زیرلیوانی تبلیغاتی به دلایل مختلفی انجام می‌شود. اولاً، این زیر لیوان‌ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان یا مخاطبان اهدا می‌شوند. این محصولات معمولاً حاوی لوگو و اطلاعات شرکت یا برند هستند و می‌توانند به عنوان یک یادگاری ماندگار برای مشتریان استفاده شوند.

همچنین، زیر لیوانی تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی در رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌های عمومی استفاده شود. این زیر لیوان‌ها معمولاً دارای طرح‌ها و لوگوهای مربوط به محصولات یا خدمات مربوطه هستند و به مشتریان کمک می‌کنند تا با برند و محصولات شرکت آشنا شوند.

زیرلیوانی چوبی طرح گل

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷۵,۰۰۰ تومان است.

زیرلیوانی چوبی طرح منبتی

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷۸,۰۰۰ تومان است.

زیرلیوانی چوبی یلدا

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷۹,۰۰۰ تومان است.

زیرلیوانی چوبی مینیمال

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵,۰۰۰ تومان است.

زیرلیوانی چوبی رویا

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۸,۰۰۰ تومان است.

زیرلیوانی چوبی طرح نگار

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۵,۰۰۰ تومان است.

زیرلیوانی چوبی طرح آسمان

قیمت اصلی ۱۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۷,۰۰۰ تومان است.

زیر لیوانی چوبی ویدو

قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۵,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *