چاپ هدایای تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی

کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ

یکی از ضروری ترین کارهایی که باید انجام دهیم، انتخاب و خرید کیف برای لپ تاپ میباشد.

لپ تاپ یکی از ضروری ترین وسایل میباشد که یکی از مزیت های آن در دسترس بودن و قابل حمل بودن آن میباشد. برای حمل و جابجایی لپ تاپ به دلایل زیر به کیف لپ تاپی نیاز دارید :

  • حمل لپ تاپ راحت تر صورت میگیرد .

  • کیف لپ تاپ می تواند از آسیب دیدن لپ تاپ تا حد زیادی جلوگیری کند .

  • با خرید یک کیف لپ تاپ، می توانید لوازم جانبی از قبیل ماوس ، شارژر و … را دور کیف بگذارید .

  • داشتن یک کیف لپ تاپ، از کثیف شدن لپ تاپ جلوگیری می کند .

  • با داشتن یک کیف لپ تاپی علاوه بر لپ تاپ، می توانید سایر لوازم های خود را نیز حمل کنید .

 

انواع کیف لپ تاپ

دلایل بسیاری از قبیل، سلیقه افراد، بودجه های مختلف، هدف های مشتریان و … سبب شده است که تنوع کیف لپ تاپ در بازار هر روز بیشتر شود و مدل های بیشتری وارد بازار شوند .

اما چه مدل هایی برای کیف لپ تاپ وجود دارند؟

 

کاور لپ تاپ

کاور لپتاپ، یکی از ارزان ترین نوع کیف های لپ تاپ میباشد. این مدل کیف ها، ضخیم هستند و بدون داشتن هیچ فضای اضافی، لپ تاپ را درون خود نگه می دارند و از ضربه و گرد و غبار در برابر لپ تاپ محافظت می کنند.

این مدل از سایر مدل های کیف ارزان تر می باشد.

کیف لپ تاپ دستی (کیف معمولی)

کیف های دستی (معمولی) از پرفروش ترین کیف های لپ تاپ میباشند که می توانید آنها را به تعداد زیاد پیدا کنید. طراحی این کیف های بدین صورت میباشد که درون کیف دو جایگاه وجود دارد.

یک طرف از پوشش پفکی استفاده می شود که برای محافظت از لپ تاپ طراحی شده است و طرف دیگر برای قرار گرفتن لوازم جانبی از قبیل شارژر، ماوس و … میباشد.

در ادامه بهترین کیف های لپ تاپ را به شما معرفی خواهیم کرد.

کوله پشتی لپ تاپ

نوع دیگری از کیف های لپتاپ، کوله پشتی لپتاپ میباشد.

کوله پشتی برای افراد و دانشجویانی مناسب میباشد که نیاز دارند همواره لپ تاپ با آنها همراه باشد و بتوانند مسیرهای طولانی را در طول روز طی کنند و از درد دست و کتف و خستگی در امان باشند. این مدل به سرعت در حال رشد میباشد و افراد بسیاری به سراغ این مدل کیف می روند.

کیف مسافرتی

اگر شماهم جزء افرادی هستید که مسافرت های بین شهری زیادی دارید و باید همیشه لپ تاپ همراه شما باشد، پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ کیف لپ تاپ مسافرتی بروید.

کیف لپ تاپ مسافرتی به چمدان شباهت زیادی دارد و دقیقا همانند یک چمدان از یک دسته بلند و دو چرخ کوچک تشکیل شده است که می تواند به راحتی آن را بکشید.

جنس بدنه این مدل کیف ها از برزنت، چرم و چرم مصنوعی میباشد و البته از سایر کیف های ، گران تر میباشد.

مراحل خرید کیف لپ تاپی

داشتن کیف لپ تاپ برای مدیران و دانشجویانی که نیاز به جابه جایی لپ تاپ به صورت مداوم دارند ضروری است، از طرف دیگر کیف لپ تاپ بایستی تمام لوازم جانبی لپ تاپ را در خود جای دهد.

به همین دلیل دقت در هنگام خرید کیف و دانستن نکاتی در هنگام خرید ضروری است.

  • ببینید آیا کیف می تواند لپ تاپ هایی با عرض 18 سانت را در خود نگه دارد.

  • اطمینان حاصل کنید که کیف لپ تاپ دارای یک محفظه اصلی و یک محفظه جانبی است.

  • فضاهای نگه داری را بررسی کنید. هر کیف باید دارای قسمت هایی برای نگه داری تلفن همراه,PDAو بطری اب، کارت ها و خودکار باشد.

  • دقت کنید که کیف دارای چند جیب باشد.

  • سالم بودن زیپ های کیف را چک کنید.

  • بند شانه ای کیف را بررسی کنید و دقت داشته باشید کیفی که انتخاب می کنید حتما بند قابل تنظیم و با دوامی داشته باشد.

در حین خرید کیف لپ تاپ باید به چه مواردی دقت کنید ؟

قبل از اینکه بخواهید یک کیف برای لپ تاپ خود تهیه کنید باید ابتدا به مواردی دقت کنید تا بعد از خرید ، پشیمان نشوید . قبل از خرید حتما به موارد زیر دقت کنید .

جنس کیف

قبل از اینکه بخواهید به سراغ خرید کیف لپ تاپ بروید حتما به جنس کیف دقت کنید ، چراکه جنس کیف علاوه بر مقاومت در قیمت نیز تاثیر گذار است.

  • برزنت : یکی از بهترین جنس های کیف لپ تاپی ، برزنت میباشد . برزنت در چادر های مسافرتی بیشترین کاربرد را دارد. برزنت ها معمولا ضخیم و سازگار با آب و هوای مختلف هستند و در مقابل آب مقاوم هستند. شما می توانید، انواع کیف لپتاپ (کوله پشتی لپتاپ، کیف لپتاپ معمولی، کیف لپتاپ مسنجر Messenger و کیف لپتاپ مسافرتی) را با جنس برزنت خرید کنید .

  • چرم : جنس دیگری که در کیف های لپ تاپی استفاده می شود، چرم میباشد. البته کیف با جنس چرم طبیعی از قیمت بسیار زیادی برخوردار است و در اکثر کیف ها، از چرم مصنوعی استفاده می کنند .

  • جیر : جنس جیر یک نوع چرم بسیار نازک از پوست گوسفند میباشد که بسیار نرم است. در کیف های لپ تاپ اغلب ار چرم جیر استفاده شده است که به دلیل زیبایی، لطافت و سبکی که دارد، بیشتر برای خانوم ها مناسب میباشد.

اندازه کیف

لپتاپ ها دارای اندازه های مشخصی هستند و شما باید کیف مناسب با سایز لپتاپ خود را خرید کنید. اگر شما از یک لپتاپ ۱۷ اینج استفاده می کنید، نمی توانید یک کیف لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ خرید کنید. پس حتما دقت کنید.

فضای داخل کیف

حتما به فضای داخلی کیف دقت کنید که فضای کافی برای قرار دادن لپ تاپ و سایر ملزومات جانبی را داشته باشد .

ضربه گیر

یک کیف لپ تاپی مناسب باید حتما از ضربه گیر بهره برده باشد تا بتواند در برابر ضربه محافظت کند . انواع ضربه گیر عبارتند از :

  • ضربه گیر معمولی کیف لپ تاپی

  • ضربه گیر کپسولی کیف لپ تاپی

کلام آخر:

پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف لپ تاپ و خرید آن در مجموعه ما می باشد. مجموعه ابن سینا با داشتن انواع کیف های دستی و کوله پشتی، با قیمت های متفاوت می تواند نیاز شما را تا حد زیادی برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *