هدایای تبلیغاتی, چاپ هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تهران

هدایای تبلیغاتی تهران

فروش هدایای تبلیغاتی در تهران

در اینجا مجموعه وسیعی از محصولات هدایای تبلیغاتی سفارشی را پیدا خواهید کرد تا بتوانید به روشی که برای کسب و کار شما مناسب است متمایز شوید. فرقی نمی‌کند به دنبال لباس‌های تبلیغاتی و لباس‌های سفارشی، کیف‌های شخصی‌شده، یا بطری‌های ورزشی و آب سفارشی باشید، ما گزینه‌هایی برای تیم و شرکت شما داریم.

چاپ و سفارش سازی هدایا

محصولاتی را سفارشی کنید که متناسب با محیط اداری باشند.

هدایای تبلیغاتی تهران  شامل همه چیز از ماشین حساب گرفته تا تسمه و هزاران مدل هدایای تبلیغاتی دیگر است که برای بازاریابی برند شما عالی می باشند.

در همایش ها و نمایشگاه های  بزرگ،  نام تجاری خود را تبلیغ کنید، هدایا و هدایای سفارشی ما می توانند به شما کمک کنند که برجسته شوید.

هدایای تبلیغاتی تهران چیست؟

شاید تا کنون برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مراجعه به شرکت های برندینگ یا بازاریابی، هدایه ای به عنوان یادبود و نماد آن کسب و کار دریافت کرده باشید. درواقع هدایای تبلیغاتی، ابزاری هدفمند برای جذب مخاطب بوده و سبب می‌شود تا برای مدتی طولانی در ذهن مشتری یا مراجعه کننده ماندگار شوید. برخی شرکت های برندینگ از ابزار قدرتمند تبلیغاتی برای برقراری ارتباط بهره می‌برند و با حک راه های اارتباطی بر بدنه این هدایا، به طور خلاقانه مخاطب را جذب می‌کنند. برای اینکه هدیه تبلیغاتی مناسب و درخوری انتخاب کنید باید این نکته را بدانید که لازم است تا این هدیه، کسب و کار و تعامل با شما را برای مخاطب یادآوری کند و به گونه ای نباشد که وی به راحتی از کنار آن عبور کند.

در سال 1403 بهتر است از هدایای تبلیغاتی ترند استفاده نمایید و هدیه ای خلاقانه و شیک را برای مخاطب خود در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی خاص به این معنا نیست که باید کالای در نظر گرفته شده از قیمت بالایی برخوردار باشد بلکه در مقابل فقط لازم است که به جذابیت و هدفمند بودن آن توجه شود.

نکته مهم این است که هدایای تبلیغاتی باید از متریال خوبی ساخته شده باشد و کاربردی داشته باشد که دائما در جلوی چشم مخاطب قرار داشته باشد. برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی می‌توانید از خدمت و مشاوره مجموعه مکس‌چاپ بهره ببرید.

خرید هدایای تبلیغاتی

چرا ما را به عنوان عرضه کننده محصولات و هدایای تبلیغاتی در تهران خود انتخاب کنید؟

بیش از 50 سال تجربه و بیش از 10000 مشتری راضی.مجموعه ای بسیار بزرگ از اقلام تبلیغاتی برای همه مناسبت ها و برندها.همه چیز در یک مکان: مشاوره، طراحی گرافیکی، انتخاب گسترده ای از هدایای تبلیغاتی و گزینه های برندسازی (چاپ پد، چاپ صفحه، چاپ ترانسفر، حکاکی لیزری، گلدوزی، گنبد، انتقال و چاپ دیجیتال، انتقال سرامیک، چاپ سابلیمیشن، منبت).

ما فقط با تامین کنندگان قابل اعتماد و واقعی کار می کنیم و رضایت شما را از محصولات سفارش داده شده تضمین می کنیم.کارکنان حرفه ای و آموزش دیده برای کمک به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی شما.

انواع گیفت و هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ابزاری مناسب برای تبلیغات هدفمند اجتماعی بشمار می‌روند و در حقیقت بسیار موثر عمل می‌کنند. گیفت های تبلیغاتی در دسته بندی های متعدد و ریز دسته های گستره ای قرار دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت:

  • هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  • هدایای تبلیغاتی دیجیتال
  • هدایای تبلیغاتی دکوری
  • هدایای تبلیغاتی خلاق
  • هدایای تبلیغاتی همایشی
  • هدایای تبلیغاتی پوششی
  • هدایای تبلیغاتی فرهنگی
  • هدایای تبلیغاتی پزشکی
  • هدایای تبلیغاتی کاربردی
در ادامه به هر یک از دسته های هدایای تبلیغاتی اشاره ای کوتاه خواهیم داشت و جندین مورد از هر یک نام می‌بریم.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

اغلب از انواع مجموعه گیفت های تبلیغاتی مدیریتی، برای مخاطبین خاص مانند مدیران بیزینس ها و یا افرادی که جایگاه ویژه ای دارند، استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی مدیریتی شامل ابزاری مانند ست مدیریتی، پاکت دکمه دار،  سالنامه، ست رومیزی و خودکار و … می‌باشد. اغلب این ست های اداری از متریال چرمی در رنگ های مختلف هستند که به دلیل قرار گرفتن بر میز مدیریت و میزهای اداری دائما جلوی چشم هستند و با قیمت ارزانی که دارند، بیشترین نتیجه را برای شما فراهم می‌سازند. سررسید،خودنویس ، هدیه ای با ارزش بوده که به مدت یکسال جاری مورد استفاده مخاطب قرار گرفته و در نهایت تعامل بیشتری با شما برقرار می‌کند.

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها دائما با وسایل الکترونیکی سروکار داشته و این قبلی هدایای تبلیغاتی بیشتر برایشان کارآمد است. گیفت تبلیغاتی دیجیتال قابلیت چاپ اختصاصی محتوای شخصی شما را داشته و از هدایای خلاق بشمار می‌رود. انواع فلش مموری ها، پاوربانک، دستبند هوشمند، اسپیکر، موس و …. از قبیل ابزار نامبرده نیز در این دسته قرار داشته و در حال حاضر، کاربرد فراوان و بااهمیتی دارند.

هدایای تبلیغاتی خلاق

این نوع هدایای تبلیغاتی از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار می‌گرفت و به نوبه ی خود همیشه اثرگذاری خوبی به همراه داشت. گیفت های تبلیغاتی خلاق مانند شکلات، پاکت دکمه دار، عطر جیبی تبلیغاتی، کیف دستی، لیوان تبلیغاتی و … در عین حال که دارای هزینه ای سنگین نیست، حس ارتباطی خوبی با مخاطب برقرار می‌کند.

هدایای تبلیغاتی همایشی

از این نوع هدایا اغلب در نمایشگاه ها یا مراسم های اینچنینی استفاده می‌کنند که هم جنبه قدردانی از حضار و شرکت کنندگان را دارد و هم به طور هوشمندانه ارتباط خوبی با مخاطب ایجاد می‌کند. پوشه، تندیس، جام و ابزار این چنینی با لوگوی ثبت شده از برندتان، هدیه تبلیغات خاصی می‌باشد.

هدایای تبلیغاتی پوششی

شاید تاکنون شما هم هدایای تبلیغاتی تهران نظیر تی شرت های تبلیغاتی با لوکوی باشگاهی خاص را دریافت کرده باشید. امروزه تمامی کسب و کار هایی که دارای نمایندگی های معتبر هستند از این نوع هدایای تبلیغاتی بهره می‌برند. برخی مشاغل مرتبط با لوازم خودرو از هدایای تبلیغاتی پارچه ای مانند روکش خودرو، آفتاب گیر خودرو و وسایل این چنینی استفاده می‌کنند که ایده ای خاص و جالب است.

هدایای تبلیغاتی فرهنگی

این نوع هدیای تبلیغاتی تهران اغلب برای افرادی در نظر گرفته می‌شوند که همکاری طولای مدتی با کسب و کار خواهند داشت. جهت ارائه یک هدیه تبلیغاتی از نوع فرهنگی می‌توانید از لوازم التحریر تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، صنایع دستی تبلیغاتی، کیف دستی و موارد این چنینی بهره برد. همچنین اگر برای ارائه هدایای تبلیغاتی فرهنگی، ابزاری خاص و نفیس مد نظر دارید می‌توانید از کیف دستی چرمی، محصولات معرق کاری، محصولات قلم زنی و … استفاده نمایید.

هدایای تبلیغاتی پزشکی

امروزه کسب و کارها قبل ازتامین هدایای تبلیغاتی تهران در مورد نیاز مخاطب خود نیز تمرکز می‌کنند و در همین جهت محصولی را به عنوان هدیه ارائه می‌دهند که فرد دائما به یاد صاحبان آن مشاغل باشد. دستگاه تست قند با لوگو و نماد کسب وو کار یا دستگاه های بخور هوا و حتی ترازو تبلیغاتی در دسته هدایای تبلیغاتی پزشکی قرار دارند.

هدایای تبلیغاتی کاربردی

ابزار تبلیغاتی درواقع باید مورد استفاده مخاطب قرار گیرد تا با کسب و کار شما تعامل برقرار کند و در صورتی که هدیه از دسترس یا دید فرد خارج شود، دیگر این همه زحمت چه فایده ای خواهد داشت؟ هدایای تبلیغاتی برای مخاطبین آقا کاربردی بوده از جمله: جعبه ابزار تبلیغاتی، متر تبلیغاتی، چند کاره و…

هدایای تبلیغاتی دکوری

امروزه استفاده از هدیه های تبلیغاتی که هم جنبه دکوری و زیبایی و هم کاربردی دارد بسیار افزایش یافته است. به عنوان مثال شما می‌توانید برای مخاطب خود یک ماگ تبلیغاتی در نظر بگیرید که فرد هنگام نوشیدن چای یا دمنوش مرتبا به یاد خدمات شما باشد و مکرر لوگوی برند شما به چشمش بخورد. تابلو دیواری، ساعت دیواری تبلیغاتی، ماگ یا فلاکس جیبی هدایای تبلیغاتی تهران همه در این دسته قرار دارند.

هدایای تبلیغاتی چوبی

صاحبین کسب و کار اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی چوبی کوچک و ماندگار برای ارائه تبلیغات هدفمند هستند می‌توانند از انواع پیکسل تبلیغاتی، نگهدارنده چوبی موبایل، ساعت دیواری چوبی و … استفاده کنند.

چاپ روی هدایای تبلیغاتی

جالب است بدانید برای اولین بار از هدایای تبلیغاتی در انتخابات ریاست جمهوری استفاده شده نتایج هدفمندی را به همراه داشت. از این پس ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبین به عنوان شیوه ای نوین اوج گرفت و با پیشرفت های زیادی رو به رو بود. با گسترش استفاده از این نوع هدایا، شرکت هایی برای چاپ تبلیغات بر سطح این محصولات نظیر مکس چاپ نیز خدمات فوق العاده خود را شروع کردند.

سفارش هدایای تبلیغاتی تهران

در ابتدا شما باید حتما هدایای تبلیغاتی را مرتبط با کسب و کار و خدمات ارائه دهنده انتخاب نمایید. سپس لوگو یا متن هدف برای تبلیغات را برای چاپ بر بدنه هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را سفارش چاپ دهید. همچنین می‌توانید از چندین محصول برای هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید تا این فرآیند جذاب تر شود.

کاربرد هدایای تبلیغاتی

اهدای هدایای تبلیغاتی به عنوان پاداش یا تشکر از وفاداری مشتری سبب شده تا حس اعتماد و رضایت در مخاطب شما افزایش یابد و دفعه های بعد از محصولات شما در رتبه اول دیدن کند یا مستقیما برای رفع نیاز خود به کسب و کار و خدمات شما رجوع کند. همچنین سبب شده تا با اعتماد کامل، به  سایر افراد خدمات شما را معرفی نماید که خود یک تاثیر بسیار مثبت در روند کاری شما داشته و این چنین گستردگی تبلیغات به وجود می‌آید.

فروش هدایای تبلیغاتی در تمام شهر های تهران بزرگ

هدف اصلی هر کسب و کار، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی است. یکی از روش‌های موثر برای این منظور استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی، محصولاتی هستند که با لوگو و نام کسب و کار شما بر روی آنها چاپ می‌شوند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شوند.

تهران، پایتخت ایران، یکی از پرجمعیت‌ترین و پویاترین شهرهای کشور است. با وجود رقابت بسیار بالا در بازار تهران، استفاده از هدایای تبلیغاتی تهران می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبا پیشی بگیرید و در ذهن مشتریان خود جا بگیرید.

برخی از هدایای تبلیغاتی تهران عبارتند از:

1. هدایای تبلیغاتی تهران قلم: قلم‌های با نام و لوگوی کسب و کار شما می‌توانند به عنوان یک هدیه کاربردی و مورد استفاده روزانه برای مشتریان شما عمل کنند. این هدیه می‌تواند به مشتریان شما یادآوری کند که همیشه در دسترس شما هستید.

2. هدایای تبلیغاتی تهران تیشرت: تیشرت‌های با لوگو و نام کسب و کار شما روشی موثر برای تبلیغ در تهران است. با پوشیدن تیشرت شما، مشتریان شما همچنین به عنوان سفیران شما عمل می‌کنند و نام و لوگوی کسب و کار شما را به دیگران نشان می‌دهند.

3. هدایای تبلیغاتی تهران کیف: کیف‌های با نام و لوگوی کسب و کار شما می‌توانند به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه و کاربردی برای مشتریان شما عمل کنند. این هدیه می‌تواند در هنگام خرید یا استفاده روزمره مشتریان شما مورد استفاده قرار گیرد و نام و لوگوی کسب و کار شما را به دیگران نشان دهد.

4. هدایای تبلیغاتی تهران کیف پول: کیف پول‌های با نام و لوگوی کسب و کار شما هدایایی موثر برای تبلیغ در تهران هستند. این هدایا می‌توانند به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه و کاربردی برای مشتریان شما عمل کنند و نام و لوگوی کسب و کار شما را به دیگران نشان دهند.

5. هدایای تبلیغاتی تهران ست هدیه: ست‌های هدیه با نام و لوگوی کسب و کار شما می‌توانند به عنوان یک هدیه لوکس و منحصر به فرد برای مشتریان شما عمل کنند. این هدایا می‌توانند در جشنواره‌ها، رویدادها و نمایشگاه‌ها به مشتریان شما اهدا شوند و نام و لوگوی کسب و کار شما را به دیگران نشان دهند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی تهران می‌تواند به کسب و کار شما در تهران کمک کند تا بیشترین استفاده را از بازار بزرگ و رقابتی این شهر ببرد. با انتخاب هدایای مناسب و متناسب با نیازهای مشتریان خود، می‌توانید نام و لوگوی کسب و کار خود را در ذهن مشتریان جا بگذارید و رشد و توسعه کسب و کار خود را تضمین کنید.

ما هدایای تبلیغاتی تهران ، مشهد ،اصفحان ،تبریز و تمامی نقاط کشور را داریم و میتوانیم برای شما از طرق پست و باربری ارسال کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *