هدایای تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

در حال حاضر با توجه به رشد و گسترش ارتباط استفاده از فلش مموری یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید که هر مدیر برای متمایز کردن خود می تواند از آن استفاده کند.

طراحی فلش تبلیغاتی باید به صورتی باشد که کمترین میزان گم شدن را داشته باشد و در ضمن باید خاص و متفاوت باشد.

در این مطلب شما را با دنیای فلش مموری آشنا می کنیم. انواع، طراحی و چاپ فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی، سفارشی و طرح دار و همچنین خرید فلش کارت تبلیغات ارزان و قیمت فلش مموری کارتی موضوعات اصلی این مطلب است.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی است که فروشگاه ابن سینا اقدام به طراحى و ساخت فلش مموری تبلیغاتی با چاپ آرم و لوگوی اختصاصی کرده است که این فلش مموری سفارشی به عنوان هدیه و کادو در اختیار مخاطبین کسب و کارها قرار می‌گیرند.

این حافظه ها در ظرفیت های متفاوت و چیپ اورجینال با گارانتی غرضه می‌گردند. در ضمن برای خاص شدن می توان از جعبه فلش مموری تبلیغاتی به عنوان طرح کارت ویزیت استفاده کرد. برای خرید فلش ارزان قیمت می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

فلش مموری تبلیغاتی یک روش بسیار موثر برای تبلیغات و ارتقا دهندگان برند است. این هدایا با کیفیت و ظاهری زیبا می توانند تاثیر بسیاری در مخاطبان داشته باشند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند شناخته می شوند.

از این رو، استفاده از فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک راه حل هوشمندانه برای ارتقا دهندگان برند و تبلیغات کسب و کارها به شمار می آید. با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری این روش تبلیغاتی، انتخاب یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد برای خرید فلش مموری تبلیغاتی بسیار حیاتی است.

فلش مموری در واقع نوعی حافظه قابل برنامه ریزی هستند. این وسایل الکترونیکی مفید از سه بخش اصلی یو اس بی، حافظه یا کارت حافظه و میکروکنترولر تشکیل شده اند. بیش از دو دهه از ظهور این حافظه ها در بازار گذشته است. انواع قدیمی حافظه ای در حدود 250 مگابایت و کمتر داشتند و به مرور حافظه این دستگاه ها بزرگتر شد.

البته flash memory های قدیمی سرعت پردازش بسیار کمتری نیز داشتند. از نظر سرعت فلش مموری ها دارای سه رده یو اس بی 1، یو اس بی 2 و  یو اس بی 3 هستند. یو اس بی 3 ها دارای سرعت بیشتری می باشند.

امروزه حجم حافظه فلش مموری ها تا 64 گیگابایت نیز موجود می باشند. این برای افرادی که 2 دهه پیش فلش های 250 مگابایت یا دیسکهای فلاپی را دیده اند بسیار شگفت انگیز است زیرا این مقدار حافظه معادل احتمالا حافظه کل کامپیوترهای خانگی یک شهر بود.

حجم جابجایی و پردازش اطلاعات امروزه حتی در یک لپ تاب معمولی نیز بسیار حیرت انگیز است. غالبا خرید فلش مموری تبلیغاتی خوب با حافظه کافی خیلی ارزانتر و راحت تر از خرید یک هارد اکسترنال است. در ضمن حمل و نقل آن نیز بسیار راحت تر است.

با افزایش قدرت فلش تبلیغاتی توانایی مقابله فلش با آلوده شدن و یا حفظ اطلاعات نیز بسیار افزایش یافته است. به هر حال اما آلوده شدن فلش مموری حتی امروزه نیز یک مشکل عادی محسوب میشود. در این مورد توصیه هایی وجود دارد که می تواند تا حد زیادی از آلودگی ویروسی فلش جلوگیری کند. از جمله این است که یک آنتی ویروس بروز روی سیستم خود داشته باشید.

اطلاعات حساس را روی فلش مموری عادی خود نریزید و برای آن از یک فلش جداگانه استفاده کنید. از اتصال فلشهای خود به هر منبع نامطمئنی اجتناب کنید. بطور دوره ای مثلا یک هفته ای اطلاعات فلش را در کامپیوتر ریخته و فلش را فرمت کنید و مجددا اطلاعات را روی آن بریزید. از اطلاعات خود در هارد لپ تاب یا سیستم خود بک آپ داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *