هدایای تبلیغاتی, چاپ هدایای تبلیغاتی

تقویم رومیزی و انواع آن

تقویم رومیزی تبلیغاتی

فرض کنید چهاردهم همین ماه یک قرار ملاقات مهم با عزیزترین فرد زندگیتان دارید، یا اصلا بگذار راحت تر بگوییم: یک روز در تقویم وجود دارد که برایتان بسیار ارزشمند است. چگونه می توان این روز را بخاطر داشت؟ حتما می خواهید آلارم گوشی موبایلتان را فعال کنید؟ یا می خواهید به فردی بسپارید که به شما یادآوری کند؟

متاسفانه هیچ یک از راهکارها مناسب نیستند. بنابراین اگر نمی خواهید از قرار ملاقاتتان جا بمانید پیشنهاد می کنیم تا انتها مطالب را دنبال کنید.

همه ما از صبح که بیدار می شویم تا آخر شب چالش های زیادی را پشت سر می گذاریم. این چالش ها باعث می شود که ناخودآگاه حواسمان پرت شود و خیلی از وقایع را فراموش کنیم. حال چاره کار چیست؟

به نظر می رسد وجود یک تقویم در وسایل ضروری، می تواند به تمامی این مشکلات خاتمه دهد. شما می توانید با خرید تقویم رومیزی و هایلایت کردن روزهای مهم بر روی تقویم، به خوبی روزهای مهم زندگیتان را بخاطر داشته باشید. علاوه بر آن تقویم رومیزی جزو هدایای تبلیغاتی مفید به شمار می رود.

کشاورز مزرعه خود باشید!

شاید با دیدن تیتر بالا تعجب کنید! بگذارید این جمله را با شرح یک مثال توضیح دهیم:

فرض کنید صاحب یک شرکت هستید و چندین کارمند را اداره می کنید. برای این که هم خودتان و کارمندانتان را از عواقب حواس پرتی نجات دهید، پیشنهاد می کنیم یک تقویم رومیزی با اسم برند شرکت به تمامی کارمندان هدیه دهید. قطعا این هدیه برایشان بسیار با ارزش خواهد بود.

امروزه حتی بسیاری از کسب و کارهای کلان، تقویم رومیزی را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود می دهند. اما قبل از اینکه بخواهید یک تقویم زیبا برای خود انتخاب کنید، بهتر است با یک طراح که بتواند طرح مناسب طراحی کند، مشورت کنید. نگران این موضوع نباشید چرا که در بیشتر فروشگاه ها یک طراح حضور دارد و به شما کمک می کند.

برای همین است که می گوییم کشاورز مزرعه خودتان باشید…

چاپ تقویم رومیزی

چاپ-تقویم-رومیزی

همانطور که کمی قبل‌ تر به این موضوع اشاره داشته ایم، تقویم رومیزی از جمله هدایای تبلیغاتی باارزش محسوب می شود، که در جهت نظم دادن به کارهای روزمره کاربرد دارد.

اگر تا به حال به محیط های اداری رفته باشید، خواهید دید که بر روی هر میز یک تقویم اداری انحصاری ( مربوط به برند همان شرکت) قرار گرفته است. ابعاد تقویم، نوع طراحی و چگونگی دیزاین همگی به سلیقه مشتری بستگی دارد. بنابراین شما می توانید با توجه به سبک برند، تقویم رومیزی اختصاصی خود را سفارش دهید.

آیا می دانستید تقویم رومیزی اختصاصی در گروه پرطرفدار ترین تقویم ها قرار دارد؟

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، طبق آمار بدست آمده ۷۰ درصد صاحبان کسب و کار تمایل به طراحی تقویم رومیزی به سبک خود دارد. حال برای اختصاصی کردن تقویم قرار نیست کار سختی انجام دهید. تنها کافیست به سبک کار و سلیقه خود توجه کنید و تمام.

برخی از افراد دوست دارند این تقویم را به عنوان هدایای تبلیغاتی به کارکنان خود هدیه دهند، پس بهتر است حتما برند خود را بر روی آن طراحی کنند. ساخت تقویم رومیزی اختصاصی را بیشتر به افراد وسواسی پیشنهاد می کنیم. زیرا هرجور که بخواهند می توانند در شکل ظاهری آن تغییراتی ایجاد کنند.

۳ مورد از اصلی ترین اجزای تقویم رومیزی

تقویم رومیزی دارای ۳ بخش اصلی است که می توانید تنها این قسمت ها را به شکل اختصاصی طراحی کنید. از آنجایی که تبلیغات بصری تاثیر شگفت انگیزی بر فروش دارد، توصیه می کنیم این مبحث را جدی بگیرید.

صفحات تقویم رومیزی

در ساخت تقویم رومیزی، استفاده از کاغذهای گلاسه بیشترین طرفدار را دارد. هریک از صاحبان کسب و کار می توانند اطلاعات مربوط به تقویم را به صورت پشت رو بر روی کاغذهای گلاسه سفارش دهند. لازم است بدانید گرماژ کاغذهای گلاسه به تعداد و نوع صفحات بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید برای تقویم رومیزی خود تنها ۱۳ برگ طراحی کنید، کاغذ گلاسه با گرماژ ۲۵۰ گرم بهترین گزینه است. اما برای تعداد بیشتر، می توان از گرماژ ۱۳۵ گرم استفاده نمود.

پایه تقویم رومیزی

اجزای-تقویم-رومیزی

یکی از مهم ترین مواردی که در زیبایی تقویم تاثیر گذار است، پایه آن می باشد چرا که برای نگه داشتن برگه ها از آن استفاده می شود. اگر تقویم را به عنوان هدایای تبلیغاتی پرکاربرد انتخاب کرده اید، برای طراحی پایه آن می توانید پلکسی، چوب MDF، مواد ABS، مقوای ایندربورد، مقوای سخت بسته به‌ تیراژ انتخاب نمایید.

فنر یا همان گیره تقویم

معمولا برای متصل کردن کاغذهای گلاسه تقویم رومیزی به پایه، از فنر استفاده می کنند. از آنجایی که مدل فنری استحکام بیشتری دارد، نسبت به دیگر مدل ها مورد استقبال قرار گرفته است.

سایز فنر تقویم رومیزی اختصاصی هم مانند دیگر موارد انتخابی می باشد. برای مثال برای طراحی تقویم رومیزی ۵۴ برگی فنر ۱۲/۷ گزینه مناسبی است.

نکته: استفاده از فنرهای کوچک و ضعیف، باعث می شود کاغذ در حین ورق زدن پاره شود و به راحتی گردش نداشته باشد. بنابراین اگر به فکر ساخت هدایای تبلیغاتی کاربردی هستید، به جزئیات توجه بیشتری داشته باشید.

تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه خلاقانه

تا به حال دیده ایم که برخی از کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای برندسازی استفاده می کنند. این هدایا می توانند تداعی کننده یاد و خاطره همان برند برایمان باشد.

خبر خوب این که تقویم رومیزی اداری هم جزو هدایای تبلیغاتی لاکچری محسوب می شود که تا به امروز هزاران کسب و کار از آن استفاده کرده اند.

معرفی ۵ مورد از بهترین تقویم های رومیزی

معرفی-بهترین-تقویم-های-رومیزی

رسیده ایم به اصل مطلب! حال که تصمیم گرفته اید یک تقویم زیبا با اسم برند خود به میز کارتان اضافه کنید، وقت آن رسیده که با پرفروش ترین و بهترین تقویم های رومیزی آشنا شوید. لطفا نگران قیمت محصولات نباشید چرا که تیم فروش فروشگاه ابن سینا فکر همه جا را کرده و متناسب با بودجه هریک از شما مخاطبین عزیز تقویم های مختلفی را عرضه کرده است. شما می توانید هریک محصولات زیر را به هدایای تبلیغاتی به تعداد مدنظر سفارش دهید.

تقویم رومیزی لاکچری با طراحی مدل آلمانی طرح ال ( L )

هرچقدر از زیبایی و شکیل بودن این تقویم بگوییم بازهم کم لطفی کرده ایم. اگر صاحب یک شرکت بزرگ هستید و یا به تازگی می خواهید کسب و کار خود را به طور رسمی آغاز کنید، باید بگوییم جای تقویم رومیزی آلمانی طرح ال در فروشگاه شما خالیست!

یکی از ویژگی های خوبی که این تقویم دارد، امکان چاپ با نصب پلاک فلزی است. به طور کلی شما هر ایده ای که در نظر داربد را می توانید روی این تقویم پیاده کنید.

خبر خوب اینکه جنس کاغذهای تقویم از گلاسه می باشد و از لحاظ استحکام فوق العاده باکیفیت است. تا یادمان نرفته بگوییم که امکان چاپ لیزر و سیلک بوک مارک هم بر روی تقویم وجود دارد. (دیگه چی از این بهتر؟)

تقویم رومیزی فنری استندی ویژه سخت پسندان

اگر جزو افراد سخت پسند هستید تبریک می گوییم چرا که راه را درست آمده اید، این تقویم دقیقا برای شخص شما طراحی شده است. تقویم فنری ویژه سخت پسندان، با فریم فیروزه ای طراحی شده که جلوه آن را دوبرابر افزایش داده است.

فنر استفاده شده در این کار بسیار مستحکم و قوی می باشد پس خیالتان از این موضوع راحت باشد. کاغذ تقویم هم همانند دیگر تقویم های عرضه شده در فروشگاه ابن سینا از کاغذ گلاسه بسیار ضخیم ساخته شده است. برخورداری از قابلیت چاپ طلاکوب و سیلک بوک مارک از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. همچنین ابعاد این تقویم ۱۰*۲۶ بوده که این اندازه استانداردترین ابعاد برای تقویم رومیزی می باشد. به طور کلی پیشنهاد می کنیم این محصول را در لیست هدایای تبلیغاتی خود بگنجانید.

تقویم رومیزی لاکچری با طراحی مدل آلمانی با طرح ویستا ( vista)

نوبتی هم که باشد نوبت معرفی تقویم رومیزی لاکچری آلمانی با طرح ویستا است. اگر بدانید این تقویم چه جلوه ای به میز کارتان می دهد، مطمئنا عاشقش خواهید شد. تقویم رومیزی لاکچری با طرح آلمانی از کاغذ گلاسه بسیار ضخیم ساخته شده است. خبر خوب این که روی بدنه تقویم رگه های طراحی شده که انگار یک تقویم ساخته شده از سنگ مرمر بر روی میز خود دارید. ابعاد این تقویم رومیزی ارزشمند ۲۰*۱۱ بوده و امکان یادداشت روی صفحات پد منشی هم نیز وجود دارد.

تقویم رومیزی فنری استندی همراه با تصاویر نوستالژی اروپا

اگر شما هم نوستالژی پسند هستید توصیه می کنم تصاویر تقویم رومیزی فنری نوستالژی را دقیق‌تر مشاهده کنید مطمئن هستیم که خوشتان خواهد آمد. این تقویم از ۱۲ صفحه با تصاویر باکیفیت تولید و از فنر دوبل شده فوق العاده قوی ساخته شده است. هریک از صفحات از جنس گلاسه محکم می باشند که لذت کیفیت و زیبایی را در کنار هم برایتان به ارمغان می آورد. ابعاد تقویم نوستالژی ۱۲*۲۱.۵ است که به راحتی می توان نوشته های آن را مشاهده کرد.

تقویم رومیزی فنری استندی مدل golden

وقت آن رسیده که یک کار خاص که جزو پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی است را معرفی کنیم. تقویم رومیزی مدل golden یکی از بهترین تقویم های رومیزی می باشد که می توان گفت از نظر قیمت و کیفیت بسیار اقتصادی و به صرفه است. تمامی صفحات این تقویم با روکش طلایی دیزاین شده که جذابیت بی نظیری را به محیط کار هدیه می دهد. فضای چاپ تقویم فوق العاده بزرگ و دوطرفه می باشد.

می خواهیم با ذکر یکی از خصوصیات این تقویم سوپرازتان کنیم: صفحات تقویم رومیزی مدل golden با روکش پوست ماری طراحی و کاغذهای آن از جنس گلاسه ضخیم ساخته شده است. دیگر فکر نمی کنیم تردیدی در خرید این تقویم باقی مانده باشد.

خلاصه و چکیده مطالب

همانطور که در این مقاله ذکر کرده ایم، تقویم نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد که شما می توانید با خرید یک تقویم رومیزی جذاب، هم محیط کار خود را دیزاین کرده و هم تمامی روزهای مهم را بخاطر بسپارید. درواقع می توان گفت با یک تیر دو نشان می زنید. بنابراین اگر به فکر دوام کسب و کارتان هستید، اهمیت هدایای تبلیغاتی را جدی بگیرید.

سعی کنید همیشه منحصر به فرد باشید تا بتوانید در زمینه کاری خود بدرخشید و از رقبا پیشی بگیرید. هرچقدر که بتوانید بر روی برندسازی کسب و کارتان تمرکز کنید، قطعا موفقیت در چند قدمی شما است. علاوه بر آن روز به روز به مشتریان شما افزوده خواهد شد چرا که استفاده از این روش بهترین نوع تبلیغ است.

هدف ابن سینا از گردآوری این مقاله، آشنایی با بهترین تقویم های رومیزی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت می باشد. امیدواریم مطالب برایتان مفید بوده باشد. از این که تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

لیست قیمت تقویم رومیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *