چاپ و خرید سررسید 1404

از پرطرفدارترین انواع تقویم‌ها ؛ چاپ و خرید سررسید 1404 بوده که پای ثابت هدایای تبلیغاتی زمان تحویل سال بوده است. این هدیه تبلیغاتی ضمن یادداشت کردن تقویم را نیز نمایش می‌دهد و همچنین حاوی اطلاعاتی مهمی نظیر مناسبت‌ها ، اعیاد و تعطیلات یا اطلاعات جانبی است. سررسید انواع مختلفی داشته و از دسته هدایای تبلیغاتی سبک و قابل حمل محسوب می شوند که طرفداران زیادی دارند.

56544

علت مناسب بودن چاپ و خرید سررسید 1404 برای تبلیغات چیست؟

در آخر هر سال شرکت های مختلف ، سازمان ها ، موسسات و مراکز دولتی و خصوصی اقدام به تهیه یک سری هدایای تبلیغاتی جهت حفظ برندینگ خودشان برای سال بعد میکنند؛ اینکه مشتریان قبلی را حفظ کرده و مشتریان جدید بیشتری را جلب کنند. که چاپ و خرید سررسید 1404 از جمله هدایای تبلیغاتی مشترک بین شرکت های مختلف است. چون هم مناسبت دارد و هم اینکه می توانند لوگوی شرکت و مشخصات اصلی را بر روی آن سررسید چاپ کنند.

 

43435

کاربرد چاپ سررسید 1404 چه کاربردهایی دارد؟

سررسید 1404 چون عملا کل سال جدید را در خودش جای داده و کلیه امور جاری کشور اعم از تعطیلات ، مناسبت ها و.. را در خودش جای داده؛ ازطرفی با طراحی های جدید جذاب تر شده و همچنین افراد، کارمندان، کسبه و… میتوانند یادداشت های روزانه خودشان ، برنامه ریزی روزانه و ماهانه خودشان را و همچنین یادداشت ریز حساب و کتاب خود را داخل همین سررسید تبلیغاتی یادداشت کنند؛ همه و همه بر طرفداران این هدیه تبلیغاتی می افزاید.

حتی قشر عظیم محصلین و دانشجویان از سررسید جهت ثبت اطلاعات و جزوات دانشگاهی خودشان استفاده و میکنند و این موارد بالا از سررسید یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ساخته تا تبلیغات شرکت های مختلف را در سطح جامعه منتقل کرده و برندینگ شما بیشتر دیده خواهد شد.

انواع جنس و کیفیت سررسید 1404

جنس کاغذهایی که برای چاپ سررسید 1404 به کار می رود، وابسته به انواع مدل های سررسید و انتخاب مشتری است. اما با این حال پر مصرف ترین کاغذهایی که برای تولید سررسید استفاده می‌شود، اعم از کاغذ تحریر ۷۰ تا ۸۰ گرم، کاغذ تحریر سفید  ۷۰ گرم ،  کاغذ گلاسه ۱۰۰ تا ۱۳۵ گرم و… است.

که  جهت طراحی ، تولید ، چاپ و صحافی سررسیدهای نفیس و گران‌قیمت از کاغذ گلاسه و برای چاپ سررسیدهای معمول و رایج از کاغذ تحریر کرم یا تحریر سفید استفاده می‌شود.

در هر صورت جهت صحافی چاپ سررسید 1404 از صحافی ته دوخت، صحافی فنری، صحافی چسب و صحافی قفل کلاسوری و.. استفاده می‌شود. که در این بین صحافی دوخت از باکیفیت‌ترین نوع صحافی‌ها برای سررسید 1404 است. که هر مدل از موارد فوق بسته به سفارش مشتری و جامعه هدف مورد تبلیغات آن شرکت داشته و به انتخاب سفارش دهنده خواهد بود.

تبلیغات در صفحات داخلی سررسید 1404

در چاپ های اختصاصی سررسید این امکان برای شما فراهم است که از ظرفیت های خوبی جهت تبلیغات استفاده کنید که می توانیم چاپ اختصاصی صفحات داخلی را بعنوان پرطرفدارترین حالت بیان کنیم که مورد استقبال شرکت های یس شماری قرار گرفته است. در این حالت شما میتوانید چند صفحه اول سررسید را به چاپ تبلیغات مجموعه خودتان اختصاص دهید که با کیفیت بالا طراحی و چاپ شده که به خود سررسید هم صحافی میشود و کار یکدست و عالی خواهد شد.

در صورت تعدد حجم تبیلغات شما میتوانیم صفحات تبلیغاتی را هم در اول سررسید و هم در آخر سررسید استفاده کنید؛ همچنین میتوانید آستر جلد سررسید را هم به سفارش خودتون اختصاصی انجام بدهیم. و در مرحله آخر شما میتوانید جلد اختصاصی سررسید را هم سفارش دهید.

انواع سررسید 1404

تنوع سررسیدهای تولیدی هرساله متنوع بوده و بر اساس ابعاد و اندازه یا جنس جلد و حتی طراحی صفحات خود در دسته‌بندی‌های مجزا قرار می‌گیرند که مدل‌های محبوب و رایج آنها عبارت است از:

سررسید 1404 رقعی

سررسید رقعی عمدتا در سایز ۲۱×۱۵ سانتیمتر طراحی ، تولید ، چاپ و صحافی می‌شود؛ این سررسید طرفدارهای خاص خودش را داشته که البته از این لحاظ بعد از سررسید پرطرفدار وزیر قرار داشته که این آمار حاصل چندین سال فعالیت در بطن عرضه و فروش سررسید بدست آمده است.

چاپ سررسید 1404 سلفونی

نام این مدل سررسید بدلیل جنس بکار رفته در جلد آن گرفته شده است. جلد آن از جنس گلاسه با روکش سلفون بوده و مغزی یا صفحات به کاررفته داخل آن با سایر سررسیدها اکثرا یکسان بوده و بعلت استفاده از این مدل جلد و صحافی آن؛ قیمت تمام شده آن به نسبت سایرین ارزانتر و این امر به تعداد طرفداران این سررسید خوش قیمت هر سال می افزاید.

چاپ سررسید 1404 وزیری

سررسید وزیری را به جرات میتوان جزو پرطرفدارترین مدل از سررسیدها دانست، که در ابعاد ۲۴×۱۷ سانتیمتر طراحی ، چاپ ، صحافی و تولید می‌شوند و به خاطر اندازه مناسب، موارد استفاده زیادی دارند که برای تبلیغات شرکت های خصوصی و مشاغل مختلف بسیار قابل استفاده و توجیه پذیر هستند.

چاپ سررسید 1404 چرمی

سررسیدهای چرمی از مدل جلد آنها مشخص بوده که معمولا از چرم صنعتی استفاده شده و چون ظاهر زیبایی داشته و در عین حال خوش دست و ظاهر مدیریتی دارد از جمله سررسیدهای کاربرپسند به شمار می آید.

چاپ سررسید 1404 رحلی

سررسید رحلی را تحت عنوان سررسید مدیریتی جهت هدیه به مدیران می شناسند که در چند اندازه کوچک ، متوسط و بزرگ که به ترتیب اندازه آنها (۲۱×۲۹.۷) و (۵۰×۳۰) و (۶۰×۳۰) است. که طبق سایزهایی که دارند صرفا طرفدارهای خودشان را دارند.

چاپ سررسید 1404 مدیریتی

چندین مدل از سررسیدها هستند که صرفا مناسب هدیه دادن به مدیران رده بالا و یا کارشناسان ارشد بخش دولتی یا مراکز خصوصی هستند و در گروه هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران قرار میگیرند. سررسید مدیریتی ۱۴۰۴ در ابعاد و اندازه‌های مختلف و با صحافی و صفحات داخلی مختلف تولید می‌شوند. فقط تنها تفاوت آنها در کیفیت جنس ، متریال بکار رفته ، نحوه صحافی و کیفیت چاپ بوده است. از جمله آنها می‌توان به سررسیدهای ارگانایزر با جلد چرم ترمو یا سررسید مدیران اشاره نمود.

چاپ سررسید 1404 جیبی

سررسید جیبی بدلیل اندازه کوچک آن و اینکه راحت در جیب افراد جای میگیرد از گروه سررسیدهای پرطرفدار بوده که این کوچک بودن آن را از لیست تبلیغات کمرنگ کرده است.

چاپ سررسید 1404 گالینگور

از جمله سررسیدهای باکیفیت میتونان همین‌ سررسیدهای ‌گالینگور را نام برد. این نوع از سررسیدها دارای جلد جنس گالینگور بوده که هم کیفیت آنها بالاست و هم اینکه به خروجی کار جلوه خوب می دهد. هرچند گالینگور از ترکیب کاغذ و مواد پلاستیکی با رنگ است، اما دوام و کیفیت بالایی دارد و جزو سررسیدهای نفیس به حساب می‌آید. همین طور که سررسیدها با جلد گالینگور قابل چاپ و درج تبلیغات شرکت ها و سازمان ها روی جلد آن هستند.

چاپ سررسید 1404 ارزان

تجربه نشان داده هر چقدر سررسید ارزانتر باشد ؛ چون قدرت خرید افراد بیشتر به آن میرسد مسلما طرفداران بیشتری را به سمت خودش جذب خواهد کرد.

در این متریال تعداد شرکت های بیشتری با قدرت خرید متوسط می توانند از آن برای تبلیغات مشاغل نوپای خودشان استفاده کنند و حجم قابل توجهی از آنها روانه بازارهای مختلف شده که قابل دسترس طیف گسترده قرار گرفته و تبلیغات شرکت تبلیغ دهنده بیشتر دیده خواهد شد.

شما می توانید جهت تهیه هر کدام از موارد فوق؛ از سفارش ارزان‌ترین سررسید تا سفارش بهترین کیفیت سررسید مدیریتی با مراجعه به سایت فروشگاه هدایای تبلیغاتی ابن سینا سفارش خودتان را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *