چاپ هدایای تبلیغاتی

چاپ هدایای تبلیغاتی مشهد یکی از خدمات قدیمی در مجموعه هدایای تبلیغاتی ابن سینا میباشد.

مجموعه ما هموراه با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه فروش و چاپ هدایای تبلیغاتی مشهد در حال خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد.جهت سفارش تیراژ محصولات لطفا با کرشناسان ما تماس بگیرید و کاتالوگ جامع محصولات را دانلود کنید.

هدایای تبلیغاتی

مجموعه هدایای تبلیغاتی ابن سینا طیف وسیعی از محصولات هدایای تبلیغاتی سفارشی را پیدا خواهید کرد تا بتوانید به روشی که برای کسب و کار شما مناسب است متمایز شوید. هر گونه کالایی نیاز داشته باشید از قبیل لباس‌های تبلیغاتی و لباس‌های سفارشی، کیف‌های شخصی‌شده، یا بطری‌های ورزشی و آب سفارشی باشید، ما گزینه‌هایی برای تیم و شرکت و مجموعه شما داریم.

اختصاصی سازی هدایای تبلیغاتی

محصولاتی را سفارشی سازی کنید که با محیط اداری شما متناسب باشند.

هدایای تبلیغاتی مشهد شامل همه چیز از خودکار و سررسید حساب گرفته تا ست های مدیریتی و هزاران مدل هدایای تبلیغاتی دیگر است که برای نمایش برند شما عالی می باشد.

چاپ هدایای تبلیغاتی

چاپ هدایای تبلیغاتی

چاپ هدایای تبلیغاتی مشهد، یک روش معمول برای تولید و ساخت این هدایا است. برای چاپ هدایای تبلیغاتی، می‌توان از روش‌های مختلفی مانند چاپ سیلک‌،چاپ تامپو، چاپ دیجیتال، چاپ حرارتی و غیره استفاده کرد.

مراحل چاپ هدایای تبلیغاتی عبارتند از:

1. طراحی: ابتدا باید طرح مورد نظر را برای هدیه تبلیغاتی ایجاد کنید. این طرح می‌تواند شامل لوگو، نام برند، شعار یا هر نوع تصویر دیگری باشد که می‌خواهید روی هدیه چاپ شود.
2. انتخاب مواد: بر اساس نوع هدیه تبلیغاتی، باید مواد مناسبی برای چاپ انتخاب کنید. برخی از مواد معمول شامل پارچه، چرم، پلاستیک، فلز و غیره می‌شوند.
3. چاپ: بعد از طراحی و انتخاب مواد، می‌توانید به فرآیند چاپ بپردازید. این مرحله شامل انتقال طرح بر روی هدیه تبلیغاتی با استفاده از روشی مانند سیلک‌ اسکرین، دیجیتال یا حرارتی است.
4. پس‌پردازش: پس از چاپ، ممکن است نیاز به پس‌پردازش داشته باشید. این شامل مراحلی مانند خشک کردن، بسته‌بندی و برچسب‌زنی است.
5. تحویل: در نهایت، هدیه تبلیغاتی چاپ شده را به مشتریان، کارمندان یا همکاران خود تحویل دهید.
مهم است که در انتخاب چاپخانه مناسب، مواد باکیفیت و طراحی جذاب برای هدایای تبلیغاتی خود دقت کنید تا نتیجه نهایی متناسب با انتظارات شما باشد.
هدایای تبلیغاتی ابن سینا با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه چاپ و فروش هدایای تبلیغاتی و چاپ سررسید در این زمینه پیشتاز بوده و همواره بهترین کیفیت را به مشتریان در جهت چاپ هدایای تبلیغاتی مشهد ارائه میدهد.

تخفیف های ویژه بر اساس دسته بندی

پاور بانک power bank (12)

تی شرت (32)

خودکار ارزان نمایشگاهی (37)

ساعت دیواری تبلیغاتی (27)

ساک پارچه ای (73)

شکلات تبلیغاتی (13)

فلاسک و تراول ماگ (38)

فلش مموری (40)

لیوان - ماگ تبلیغاتی (36)