پر فروش ها

ست های مدیریتی ویژه

جدیدترین

هدایای تبلیغاتی خلاقانه
طراحی و ساخت هدایای تبلیغاتی خلاقانه جهت سازمان ها و شرکت ها

به همراه چاپ و حک برند و مشخصات زمانی شما

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از روش های بسیار کاربردی برای جذب مشتریان جدید میباشد.

ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی ابن سینا همواره در حال بررسی ورسد نیاز های مشتریان سازمانی هستیم و ست های مدیریتی مناسب و پرطرفدار را تولید میکنیم.

اگر در این زمینه برای ما پیشنهادی دارید لطفا حتما نظر خودتون رو با کارشناسان ما مطرح بفرمایید تا ما اطلاعات شما را دریافت کنیم و بتوانیم ست های مدیریتی نفیس کاربردی تری برای شما تولید کنیم.

بیش از 8000 مدل کالای لوکس تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی ابن سینا

دسته بندی های پر فروش

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خود کلمه خلاقیت از ریشه خلق کردن میاد که ما در این قضیه قراره محصولی جدید را خلق کنیم؛ حال میتواند خلق یا ساخت محصولی جدید باشد یا اینکه از کنار هم قراردادن چند محصول مرتبط به کنارهم حاصل بشه که تاثیر بسزایی دارد در اینکه انتخاب شما هوشمندانه باشد. مثلا تقویم رومیزی های فانتزی ، لیوان و ماگ تبلیغاتی ، دفترچه یادداشت یا سررسید اروپایی خوش دست در کنار یک خودکار تبلیغاتی می تواند گزینه های خوبی باشند. شما می توانید موارد فوق یا سایر مواردی که در ذهن دارید را باهم یا جدا از هم تهیه و جهت هدیه دادن اقدام کنید.

 

از طرفی استفاده از موارد فوق اگر در بسته بندی شکیل میتواند ارزش کار را بیش از پیش بالاتر ببرد که این مهم میتواند ساک هدیه باشد؛ هم میتواند داخل جعبه سازی خاص همراه با برش ابر و تشکیلات بیشتری صورت بگیرد که بازهم ارزش تمام شده کار را بالاتر خواهد برد.

به این جهت گفتیم انتخاب هوشمندانه برای تهیه هدایای تبلیغاتی خلاقانه که محصول نهایی قراره یک هدیه خاصی باشد و هم اجزای آن کاربردی باشد و هم مرتبط با یکدیگر باشند که بتوان از آنها ست هایی متنوع تهیه کنیم و هم اینکه قیمت تمام شده آن منطقی و مناسب باشد که تهیه آن راحت باشد.

انتخاب هوشمندانه برای تهیه هدایای تبلیغاتی خلاقانه باید جوری باشد که اقشار مختلف مردم با هر سطح درآمدی بتوانند نسبت به انتخاب و تهیه این هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ست های تبلیغاتی اقدام کرده و در راستای تهیه آنها قدم برداشته و قدرت خرید آن را داشته باشند.

مثلا انتخاب یک جاسوییچی خاص کنار یک خودکار تبلیغاتی ظریف داخل یک جعبه هارد باکس میتواند شروع خوبی باشد برای تهیه یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه خاص؛ حال میتوانید در ادامه از جاکارت های عابربانک طلایی یا نقره ای استفاده کنیم. در ادامه بسته به جامعه هدفی که قراره برای آنها هدیه تهیه شود میتوانیم از سررسید یا یک تقویم رومیزی یا ماگ تبلیغاتی یا ساعت رومیزی استفاده کنیم.

در سطوح بالاتر و مدیریتی میتوانیم از هدایای تبلیغاتی باارزش تری از قبیل فلش ، پاوربانک ، کتاب های نفیس و.. استفاده کنیم و ست مدیریتی لاکچری و باارزشی را تهیه کنیم. در مثال فوق ابتدا هدیه تبلیغاتی ارزان را برای شما تشریح کرده و در ادامه با افزودن اقلام هدیه هزینه تمام شده هدیه تبلیغاتی افزایش پیدا خواهد کرد و در این خصوص همه چیز به انتخاب هوشمندانه شما بستگی دارد.

 

فروشگاه هدایای تبلیغاتی ابن سینا در این قضیه تلاش خودش را کرده تا هدایای تبلیغاتی خلاقانه را بصورت خاص کنار هم قرار دهد تا هم مطابق سلیقه جوامع هدف مختلف باشد و هم اینکه قیمت تمام شده آنها جوری باشد تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

مجموعه ابن سینا با نیم قرن تجربه کار علمی و عملی والبته با تنوع بالغ بر 8000 قلم هدایای تبلیغاتی خلاقانه مفتخر است که میزبان انتخاب های هوشمندانه شما عزیزان باشد.

آفتابگیر (13)

پاور بانک power bank (12)

تقویم دیواری (15)

تقویم رومیزی (9)

خودکار ارزان نمایشگاهی (37)

ساعت دیواری تبلیغاتی (27)

ست مدیران لوکس (142)

سررسید ارزان - جهت تیراژ ( چرمی - ساده ) (23)

سررسید اروپایی و لوکس (44)

فلش مموری (40)

لباس کار (22)

لیوان - ماگ تبلیغاتی (36)

هدایای تبلیغاتی خلاقانه 1404

سال ۱۴۰۴ زمینه‌ای خوب برای فعالیت در زمینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه است. در این سال، می‌توانید از روند‌ها و تغییرات جدید در زمینه بازاریابی و تبلیغات بهره ببرید و با ارائه هدایایی منحصر به فرد، به تبلیغات شرکت یا سازمان خود رنگ و لایه‌ای جذاب‌تر ببخشید.

اما چگونه می‌توانید هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای سال ۱۴۰۴ طراحی کنید؟ یکی از روش‌های اصلی این است که با توجه به جامعه هدف خود، یک تحقیق بازار دقیق انجام دهید. شناخت نیازها و ترجیحات مشتریان شما، می‌تواند به شما کمک کند تا هدایایی طراحی کنید که واقعاً مورد توجه واقع شوند.

به عنوان مثال، در صنعت فناوری اطلاعات، هدایایی همچون فلش مموری‌های با طراحی خاص و نوآورانه، یا گجت‌هایی که با آخرین تکنولوژی‌ها ساخته شده‌اند، می‌توانند جذابیت ویژه‌ای داشته باشند. همچنین، در صنعت خدمات رفاهی، ارائه بسته‌های تجربیاتی یا تخفیف‌های ویژه نیز می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب محسوب شود.

به طور خلاصه، هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای سال ۱۴۰۴ نه تنها می‌توانند تبلیغات شما را موثرتر کنند، بلکه می‌توانند باعث ارتقاء نام شما در ذهن مشتریان و بازار هدف نیز شوند. بنابراین، با دقت به نیازها و ترجیحات مشتریان، و با بهره‌گیری از تمام تجربیات و تکنیک‌های نوین، می‌توانید هدایایی تبلیغاتی خلاق و جذاب برای سال جاری طراحی کنید و به رقابت بازاریابی با اطمینان و قدرت بیشتری بپردازید.