شرایط فروشنده شدن

اگر برای خواندن این مطلب وارد سایت مکس چاپ شده‌اید، احتمالا صاحب یک مجموعه هدایای تبلیغاتی یا لوازم التحریر هستید. فرقی نمی‌کند یک کارخانه‌ی بزرگ داشته باشید یا یک کارگاه خانگی؛ همه به فکر گسترش کسب‌وکارشان هستند.

برای رسیدن به این هدف بزرگ، حتما دغدغه‌های زیادی دارید: این‌که کالاها را چطور برای عموم عرضه کنید؟ اصلا آیا از پس هزینه‌های این کار برمی‌آیید؟ تبلیغات چه می‌شود؟

ما اینجاییم تا به شما بگوییم: نگران نباشید!

فقط چند دقیقه زمان کافی‌ست تا این مطلب را بخوانید و همه‌چیز درباره‌ی فروشنده شدن در مکس چاپ را بدانید. مکس چاپ به‌عنوان پربازدیدترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی آنلاین در مشهد و ایران، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای گسترش کسب‌وکارتان انتخاب کنید. این فروشگاه، بستری را برای همه، از توزیع‌کننده و تولیدکننده تا فروشنده و تاجر فراهم کرده تا بتوانید کالاهایتان را از هر شهری در ایران در ویترین بزرگش نمایش دهید.

برای فروشنده شدن در دیجی‌کالا باید چند کار ساده انجام دهید.

مرحله‌ی اول: ثبت‌نام

راهنمای ثبت نام فروشنده

شما می‌توانید به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در  مکس چاپ ثبت‌نام کنید و فروشنده شوید.

فروشنده‌ی حقیقی: شخصی است که دارای جواز کسب یا گواهی فعالیت صنعتی یا صاحب کالاست و می‌تواند با داشتن کارت ملی در مرکز فروشندگان دیجی‌کالا ثبت‌نام کند.

فروشنده‌ی حقوقی: شرکت‌ها و موسساتی که دارای کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده‌ی معتبر هستند. این شرکت‎ها می‌توانند به‌عنوان فروشنده‌ی حقوقی با مکس چاپ همکاری کنند.

ثبت نام در مرکز فروشندگان مکس چاپ

پس از ثبت‌نام، کمی صبر کنید تا مشخصات ارسالی شما توسط کارشناسان مکس چاپ بررسی شود. در صورت تایید یا عدم تایید اطلاعات، ایمیلی از سمت مرکز فروشندگان دریافت می‌کنید. پس از تایید مکس چاپ، پنل شما در مرکز فروشندگان فعال می‌شود و می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را از طریق پنل اختصاصی‌تان مدیریت کرده و به فروش محصولاتتان بپردازید. اما بهتر است این چند مرحله‌ی مهم و ضروری را هم طی کنید و بعد محصولاتتان را درج کنید.

مرحله‌ی دوم: درخواست ثبت برند

مکس چاپ این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده که کالایشان را با نام تجاری (برند) خودشان به فروش برسانند. برای این کار فرم درخواست برند را تکمیل کنید تا نام تجاری شما در پنلتان ثبت شود. با ثبت برند هنگام درج محصولات می‌توانید برند خودتان را انتخاب کنید. اگر برندتان را ثبت نکنید محصولاتتان با برند متفرقه روی سایت مکس چاپ نمایش داده می‌شود.

مرحله‌ی سوم: درخواست ایجاد گارانتی

مکس چاپ در راستای آسودگی خاطر مشتریان می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسایلی روبه‌رو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. بنابراین همه‌ی کالاها در مکس چاپ باید با ضمانت‌نامه ارائه شوند و ضمانت‌نامه بر اساس ماهیت و نوع عملکرد کالاها به چند عنوان تقسیم می‌شود. برای مشخص کردن نوع گارانتی محصولاتتان حتما در این مرحله فرم ایجاد گارانتی را تکمیل کنید.

مرحله‌ی چهارم: خرید پرینتر لیبل‌زن

فروشندگان مکس چاپ قبل از شروع همکاری با مرکز فروشندگان باید پرینتر لیبل‌زن، لیبل نارنجی رنگ و ریبون رزین تهیه کنند. خرید پرینتر برای همکاری با مکس چاپ لازم و ضروری نیست. قبل از ارسال کالا به انبار مکس چاپ باید لیبل‌ مخصوص مشخصات هر محصول روی آن چسبانده شود و برای چاپ این لیبل‌ها حتما به پرینتر لیبل‌زن نیاز است. زدن لیبل مشخصات روی محصول، هم در انبارداری فروشنده و هم در پردازش و جایگذاری کالا در انبار مکس چاپ کمک می‌کند. بنابراین پرینتر لیبل‌زن مورد نظرتان را خریداری کرده و با توجه به نوع پرینتر ریبون هم خریداری کنید.

مرحله‌ی پنجم: درج محصول و قیمت‌گذاری

فقط کافی‌ست نام، مشخصات و عکس محصولتان را با توجه به قوانین فروشگاه اینترنتی مکس چاپ در پنلتان ثبت کنید و پس از تایید مکس چاپ ، محصولتان را قیمت‌گذاری کنید. از این مرحله به بعد هم، ما قدم به قدم همراه شما هستیم و تمام مراحل را در قالب ویدیوهای آموزشی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

راهنمای ثبت نام به عنوان فروشنده